Monday 21 November 2011

Glee :)

glee? ala cerita tu la... aku tak nak cerita pasal sinopsis or jalan cerita die, aku just nak kongsi lagu-lagu die, kalau korang perasan lagu di kadang-kadang boleh naik kan semangat kite....tak caye? dengar and hayati ni.. :)







boleh luahkan perasaan and memujuk jugak....
contoh macam kalau kita rase yang kita nak jadi orang lain sebab orang lain lebih daripada kita...lebih kepada nasihat untuk diri sendiri :)



lagu ni sesuai gila buat untuk kempen keamanan :)
series aku rase aman bila aku dengar lagu ni :)






lagu-lagu ni pulak...khas untuk kawan2 aku (termasuk korang) kita tak knal?? dosen't matter :) seriesly.... try me ;) kita pun kawan ;D

p/s : aku tau aku bukan pendengar yang baik tapi at least ade juga untuk korng brkongsi and walaupun tak boleh menyelesaikan masalah korang pun tapi korang tau yang ada orang yang sentiase ade and sokong korang :)

No comments: