Thursday 24 November 2011

Follow Men-Follow


Apa ke pelik sangat title aku tu? nasib la... Aku memang tak kreatif la bab tajuk-menajuk ni. Serius. Tajuk-menajuk uolls.. tak menahan. hahahaha!
Actually... tadi aku terbaca satu entry pasal  Follow You, Follow Me Back! by "INVASION" PLAN .  Pasal follow men-follow tapi tak komen, tak baca entry tak apa pun, just follow je blog orang, spam link kat setiap post orang sebab nak mencari followers sahaja. Aku serius setuju pasal blog dia ni. Korang? Setuju jugak? Eceh.. Cuba la try test baca dlu entry dia yang ni :) Tengok setuju tak setuju? Tercalit tak tercalit entry dia kalau baca :p  (to admin  "INVASION" PLAN saya da promote secara free ni blog anda. Upah sikit tengok macam mana :p hehehe.., Gurau-gurau )


                                                       


Aku sebenarnya tak kesah pun sebenarnya pasal followers aku, sikit ke banyak ke tak ada followers langsung ke, serius aku tak kesah. Komen je dah memadai untuk aku tau yang ada la yang baca entry aku. "Eceh...! Kakak ayat macam pasrah je... sebab tak ramai followers kan? Mengaku je la Tuya... tolong la jangan berdalih-dalih ni... Migraine la tengok orang berdalih-dalih ni..." Mesti korang cakap macam tu kan? Tau dah. Haha. Eh.. Tapi serius aku cakap aku memang tak kisah pasal followers, cukup sekadar aku tau ada yang baca entry aku :) Tapi komen la tolong, sekurang-kurang nya aku tau ada yang baca. Tak nak follow pun tak pa.

Actually aku pun suka follow blog orang. Tapi aku follow kalau aku tertarik dengan post-post dia je la.  (Tapi aku jarang komen la.. sebab aku tak pandai sangat komen-komen ni.. serius! ) So... maksud aku disini ialah... kalau blog korang tersenarai kat blog list aku maknanya aku tertarik ngan blog korang la. Eceh...! Ada dalam blog list aku ke? Perasan sudah :p "Peduli apa blog aku  tersenarai kat blog list ko ke tak!" Jap-jap... Relax kakak-kakak, abang-abang.. aku bukan nya cakap yang blog korang tak best.. Tak... tak bermaksud pun, sapa la aku nak komen-komen blog korang kan? Betol dak? Aku just bagitau je. Jangan la tercalit... 

Aku pun tak ramai followers apa.. Ha... Kira blog aku pun tak menarik la.. Kan?? Kan???  Dengan blog bersepah bagai... Ye tak?? Mungkin sebab aku baru lagi kot :) :'(  (Macam biasa ayat sedap kan hati :p) "Eleh... ada je orang yang baru 3 - 4 bulan yang ramai followers?"  Eleh... shut up you... :p nak sedap kan hati pun tak boleh! Huh! :p




p/s: komen k? komen la.. komen la.. komen eyh? :p

hahahaha! :p



4 comments:

K said...

hehe, true. dulu pon keroro mula dari kenalan rapat jek, cuba baca entri first keroro mula blogging.

tapi lama-lama kita akan belajar melalui penulisan orang lain jugak. :)

p/s : buat pop-up komen untuk mudahkan orang komen. =)

Cik Tuya said...

hi keroro! heeeeeee~ 1st thx sbb follow :) sbb kesian kn? hahaha! siap komen lg.. syg anda lebih la.. :) pop-up komen? mcm mne tu? ajar sikit... :) pliz.......... :)

Unknown said...

yes..
setuju entry di atas...
psl pop up tu plak,
mcm yg kat blog mas lah ni..
tp, lebih elok kalau word verification tu xder..
sng org nk komen...
boleh tukar kt comment setting... :)

Cik Tuya said...

heeeeeeeeeee! thx cikgu sbb follow...siap komen lg...heeeee :)
oh yeke? thx 4 d info! :)